Babysimma?

Fifi skriver om babysim, och jag blir sugen på att testa. Undrar om E skulle gilla det? Hon gillar ju att bada nuförtiden. Häromdagen badade vi med bubblor, det var spännande 🙂 Ser nu att det finns kurser som börjar i mitten av september, skulle passa oss perfekt! Känns både läskigt och roligt att testa. Bebisen måste ju bli så himla hal i vattnet, som en liten ål. Jag kommer oroa mig massor för att tappa henne där i vattnet, och precis som Fifi, även i själva duschrummet alt när jag går på blött golv.

Måste nog testa, kommer inte kunna stilla min nyfikenhet.

2 reaktioner på ”Babysimma?

  1. Jag tycker absolut att ni ska gå! Trots oro och gråt så var det ändå värt det, för i bassängen var det en sådan fin stund. Och hon blev faktiskt inte så hal som jag hade trott.

Kommentera

