Nu ska jag bli stark igen

Gymkort autogiroavtal tecknat för ett år framåt, nu ska jag bli mitt gamla, starka jag igen. När jag var där, kl 14, var det inte en själ i det superfina gymet, så kanske vågar jag ta med mig Äpplet dit, så kan hon få träna på att krypa där istället för hemma. Det borde funka om jag delar upp träningen lite, överkropp och underkropp på varsin dag, tänker jag. Då borde träningen rimligtvis inte ta längre än 45 minuter max inklusive stretchning, och det borde E klara.

Kickar igång när jag kommer hem från västkusten. Känner mig ganska peppad faktiskt. Yeah.

Kommentera

