Skräckslagen

Jag börjar bli lätt skräckslagen. Imorgon ska jag och E flyga hem till västkusten. Min något pessimistiskt inställda hjärna bygger upp cirka 300 skräckscenarion som kan hända på den korta tid som är mellan att vi vinkar hejdå till J vid säkerhetskontrollen tills att vi vinkar hej till Morfar vid världens minsta bagageband i Trollhättan. Flighten är inte ens en timme lång, ändå är jag livrädd!

En reaktion på ”Skräckslagen

  1. Jag tar emot er var så säker,längtar ihjäl mej snart. Flygresan går nog bra annars är det ju bara en timma.ses imrron,älskar er.

Kommentera

