Skön söndag

Idag har vi myssöndag för första gången på jag vet inte hur länge, kanske sen Äpplet kom till oss. Vi gör knappt något, eller vi gör det vi vill helt enkelt. Det är inte så kul att diska, men vi vill ju få bort diskberget, så J har diskat idag. Jag har kramats med vår snoriga lilla tjej och färgkoordinerat pocketböckerna i mormors teakhylla. I förmiddags tog vi en promenad till Europamöbler, hittade en snygg soffa som vi sedan bestämde oss för att inte köpa för vi gillar egentligen vår Klippan-soffa. Sedan gick jag och tränade på gymet, det var superskönt, och jag trängdes med endast tre andra personer. Det är enormt stor skillnad mellan det här gymet och Friskis och Svettis.

Dagens stora fråga här i vårt hem, är om vi ska köpa ett teakbord på Blocket eller ett vitt bord (typ Superellips). Vårt IKEA-bord gör sig inte bra i vardagsrummet.

En reaktion på ”Skön söndag

  1. Soffbord är svårt tycker jag, att få till det där med form och höjd. Köpte vårat på blocket för en hundring och är jättenöjd 🙂

Kommentera

