Yoga

Yogan idag gick så himla bra. Kände hur jag genom varje andetag kunde nå lite lite längre med fingertopparna mot tårna eller med fotsulorna i golvet. Bara efter tre gånger ser jag resultat, vilket är otroligt peppande!

Det känns som att yoga borde vara så galet bra för en mammakropp, för att det tar på de små musklerna som ex inte situps tar. Jag försökte mig på att göra crunches för någon vecka sen, men det kändes helt fel så det skjuter jag på tills vidare… Vi var förresten bara tre personer där idag, känns så lyxigt och det känns bra att instruktören verkligen kan se alla som deltar och ge individuella råd till varje person. Fortfarande supernöjd med mitt gym alltså!

2 reaktioner på ”Yoga

Kommentera

