Hurra för mig!

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det min födelsedag! Jag fyller 26 år idag, vilket känns så himla konstigt med tanke på att jag fortfarande tror att jag är 19 år ungefär. Att ”inte känna sig en dag äldre än 19” måste vara ett tecken på att man börjar bli äldre…

Jag blev väckt av ett visst litet Äpple vid fem imorse, som inte alls förstod att det är hon som borde överraska mig med frukost på sängen… Vi somnade om och vaknade igen vid 07.30, då vaknade även J som gav mig en födelsedagspuss, och sedan låg vi och födelsedagsdrog oss till strax efter 08. Då gick världens bästa fästman upp och bakade scones åt mig som vi sedan mumsade i oss. Nu sover Äpplet igen och så snart hon slår upp sina blå ska vi bege oss mot Bromma Blocks och shoppa lite.

Som sagt, hurra hurra för mig!

4 reaktioner på ”Hurra för mig!

Kommentera

