Underbara egentid, underbara bebis

Efter biobesöket igår kände jag mig som pånyttfödd på tunnelbanan hem. Köpte blöjor på ICA i Alvik och cyklade sedan hem i raketfart, för att mötas av en ganska trött bebispappa och en oerhört pigg och glad bebis som boktstavligt studsade av glädje över att se mig! Jag tror även bebispappan blev glad över att se mig, även om de trots allt haft en ganska mysig kväll på tu man hand. Att få gå på bio med bästa vän var så himla roligt, och snart ska vi nog göra om det, fast då går vi och tar ett glas vin istället. Vi både suktade lite efter varsitt glas när vi såg andra sitta och smutta på sina. Lyckad kväll, och Bridesmaids var så rolig!

Kommentera

