Weekend

Idag åker J till Åland för att ha danskurs, och för att jag inte skulle bli ensam hela helgen kommer hela min familj upp och ska bebismysa och umgås. Tyvärr kommer de sent och måste åka hem redan på söndag, men vi får utnyttja tiden så gott det går ändå.

Vi har inga planer alls för helgen, eventuellt ett gymbesök imorgon för mig och syster. Och så ska vi baka den supersmaskiga knäckiga äppelpajen som vi bakade i onsdags, kanske den godaste äppelpajen jag ätit…

Nu ska jag snart ut på projekt storhandling med bebis och Brio battleship, det blir spännande.

Kommentera

