Vilka är ni?

Jag har inte en stor blogg, det kan man inte påstå. Men jag har åtminstone fler läsare än vad jag någonsin haft sedan jag började blogga 2005, i genomsnitt 50 unika sidvisningar/dag. Men det är bara 5-6 av er som kommenterar, vilket jag förstås tycker är så roligt och en av anledningarna till att jag inte bara skriver ner allt på papper istället. Men vilka är ni andra, som inte säger något? Jag håller inte på och fiskar efter fler kommentarer, eller att ni ska skriva ner en liten saga om er själva. Jag erkänner bara att jag är hemskens nyfiken på er. Ni vet ju trots allt en hel del om mig.

6 reaktioner på ”Vilka är ni?

  1. hejsan! mitt namn är cecilia, jag är 23 år bor i göteborg och pluggar liksom du till sjuksköterska(och eftersom du bestämmt dej att va ledig en termin till kommer vi vara klara samtidigt, tror ja?=)!jag är inne på din blogg nästan en gång om dagen och tycker det är väldigt kul att följa ditt och elmas liv, och det är ju sjukt vad hon växer e ju nästan inte en bäbis längre!! massa kramar!
    just det..jag är ju din kusin också!

  2. Hej ,vi är inne och kikar hur ni har det i stora staden fast vi är dåliga på att kommentera.Syns på torsdag<3

Kommentera

