Yogamåndag

Idag var det mitt femte yogapass, och jag blev alldeles svettig! Jag fokuserade verkligen, tänkte på varenda muskel jag spände, varje ny position gick jag igenom utifrån och in. Vi var bara två personer med på passet (sånt som bara händer på mitt gym känns det som…), så instruktören kunde ge oss all uppmärksamhet. Jag fick jättemycket bra tips på vad jag kunde göra hemma, och bra feedback på hur det gick. Hon tyckte att jag utvecklats mycket sedan första gången, så bra!

Nu känner jag mig taggad inför att göra solhälsningen på Es förmiddagslur istället för att hänga vid datorn. Pepp!

Kommentera

