Pill

Jag vet att man ska låta bebisar amma i fred, men ibland kan jag bara inte låta bli att pilla på henne när hon ligger där. Så mjuk och söt. Hon har dessutom börjat vinka till mig när vi ammar, så sjukt charmigt!

3 reaktioner på ”Pill

  1. Ska man? Hoppsan. 😀 Jag har ända sedan han var färsk klappat på hans små sparrisben och -armar (ja nu är det ju falukorvsringar, men de är goa att ta i som fan). Är han trött smeker jag honom över panna och näsrygg och då brukar han somna. Men oftast surfar jag och pillar inte ett skit. 😉

    • Nä eller jag vet inte, jag läste det någonstans, att man ska låta bebisen äta i lugn och ro och inte prata högt och pilla på den. Egentligen låter det logiskt, jag hade inte heller velat att någon satt och pillade på mig när jag åt mat. Men jag har hållt på precis som du, falukorvsringar även här nu för tiden! Brukar också smeka E så som du beskriver, när hon är trött, hon somnar också då 🙂

Kommentera

