Oprah

Jag gråter ofta vid den här tiden på dagarna. Orsaken är att Oprah går då, och det är typ hennes sista säsong så varenda program är en enda lång gråtfest av minnen och hejdå hejdå Oprah tack för allt. Jag tycker att hon verkar vara en genuint god människa, och det är därför jag gråter så när jag ser hennes program. Det är så fint, hon verkar vara så fin och hon gör alltid så fina saker. Allt är så fint.

Ibland gråter jag även till Ellen som går på kanal 5. Men verkligen inte lika ofta som till Oprah.

Hejdå Oprah!

Kommentera

