3. Berätta om din bästa vän

Min bästa vän är J. Han har varit min bästa vän i snart sex år, och som jag skrev i inlägget om mig själv, var jag fast redan efter vår första fika. Han är min bästa vän, min själsfrände, min stora kärlek. Vi har gått igenom så otroligt mycket tillsammans och det ska väldigt mycket till för att vi två ska gå skilda vägar.

Jag har alltid så svårt att beskriva hur han är. Jag har svårt att sätta ord på varför jag älskar honom så mycket, jag älskar ju allt med honom. Han förstår alltid mig, han står alltid på min sida (eller så får han mig att se saker i ett annat ljus, när jag är sådär korkat envis), jag kan alltid vara mig själv med honom och han kan alltid få mig att le. Han har världens största hjärta och han är världens vackraste människa, både inuti och utanpå.

Kommentera

