8. Berätta om ett av dina favoritplagg

Alltså, skor, räknas det som plagg? Jag gör det nu i vilket fall som helst. Jag köpte jag nya löparskor i höstas. Asics, rosa, 1499 spänn. Bästa köpet! Älskar dem, och har aldrig fått ett enda litet skoskav av dem. Jag som annars får skoskav av flipflops, går som på moln i mina fina löparskor, och skulle helst använda dem jämt. Jag har dem ganska ofta faktiskt, här i Stockholm känns det faktiskt lite mer ”ok” att ha sportiga skor även på stan. I like. Tror att jag kanske kommer köpa ett par till, för att kunna ha inomhus på gymet också och slippa hålla på och spola av dem från lera och sånt.

Kommentera

