Längtar tills hon blir stor

Jag längtar tills Äpplet blir stor (och det utesluter naturligtvis inte att jag inte njuter av tiden som är nu och tycker att den här tiden är underbar och fantastisk). När de börjar dela sina djupa funderingar med oss, som här. Känner på mig att Äpplet kommer leverera när det gäller  sånt.

2 reaktioner på ”Längtar tills hon blir stor

  1. Ja, det ska bli så kul att få höra alla lustiga funderingar! Också ser jag fram emot att kunna sitta och pyssla med Elly. Och till att hon kan sitta och rita för sig själv medan jag sitter jämte och läser, just nu är det ett himla passande! Vilket förstås är skoj också, men puh, säger jag bara!

    • Jag är inte så pysslig av mig, kanske kan E plocka fram den pyssliga i mig 🙂 Ja men visst! Ska bli så roligt när man kan göra något tillsammans, eller på var sitt håll utan att behöva passa.

Kommentera

