Inte så inspirerad

Jag är inte så hemskt bloggsugen just nu. Känner mig så stressad inför den här våren, med allt som ska fixas med. Vet inte hur jag ska få ihop det riktigt, och tyvärr känner jag att jag längtar till slutet av maj när det mesta är avklarat. Kanske är pga allt detta jag inte kan somna på kvällarna, eftersom jag ligger och kommer på allt jag borde göra dagen efter. Så blir jag bara mer och mer stressad och mer och mer pigg. Dumt.

Kanske tipsar om andra som bloggar på bättre än jag själv istället. Tills inspirationen återkommer.

2 reaktioner på ”Inte så inspirerad

Kommentera

