Mys mys här vare mys!

image

image

image

Myskväll med farmor, farfar och gammelmormor. Massa bus och skratt, planering och god mat!

4 reaktioner på ”Mys mys här vare mys!

    • Banoffee Pie! Min absoluta favorit! Superenkelt, och gott så man svimmar. En gång åt jag min bit, Js bit och den sista biten… Hoppsan!

  1. Jag fick en award häromdagen och skulle skicka vidare till bloggar med under 200 läsare…har ingen aning om hur många läsare du har men tycker i vilket fall du är väl värd denna award! Så skönt att läsa om sånt som mitt eget huvud är fullt av 🙂

Kommentera

