God damnit!

Alltså, jag håller på och budar på en bröllopsklänning på Tradera and its killing me! Jag blir så hemskt nervös, den slutar vid 22 ikväll och fram tills dess kommer jag att vara ett nervvrak. Kollar mailen varannan minut ifall någon bjudit över mitt bud, kollar på bilderna ifall den verkligen verkligen är fin, tänker att jag säkert blir lurad på pengar igen som jag blev förra gången jag köpte något på Tradera. Auktioner är inte riktigt min grej, föredrar Blocket där jag liksom får det för det priset vi sagt från början och så får man det liksom. Men på Tradera får man gå runt med nervositet i kroppen i flera dagar innan auktionen tar slut, och så kanske man till och med blir utan det man suktat efter och lagt ner så mycket tankeverksamhet kring.

Jag hoppas hoppas hoppas att personen som senast bjöd över mig nu har gett upp och bara insett att jag nog blir finast i den där klänningen.

3 reaktioner på ”God damnit!

  1. Åh jag ska också på bröllop rätt snart och måste spana efter klänning, inte helt lätt. Vill uppdatera min garderob också, apropå dit inlägg ovan… Packa ner mammakläderna. Nu när jag mest går hemma och kladdar ner mig med bröstmjölk och kräk ser man inte riktigt klok ut!

    • Ja, det var riktigt kul att få tillbaks sin gamla garderob efter förlossningen, eller åtminstone den amningsvänliga och stretchiga delen av den 🙂 Äsch, hemma är det ingen som ser dig! K bryr sig nog inte 😀

Kommentera

