Grr!

Fram till 22.07 såg det ut som att jag var lycklig vinnare av auktionen på Tradera! Men från ingenstans dök det upp någon Anneli och bjöd över i absolut sista sekunden, slug som en räv! Jag hann bjuda en gång till och sedan tog tiden slut, men då hade den sluga räven hunnit bjuda tio kronor över mitt bud, och så vann hon! Skitars skitars skitars! Klänningen var så fiiiiin… Vet ni, det var en Ida Sjöstedt-klänning! Fanfanfan!

4 reaktioner på ”Grr!

  1. Med risk för att verka stalkig kan jag erkänna att jag gick in på Tradera och försökte gissa mig till vilken klänning det handlade om för dig – och jag hade rätt!

    Men, skittråkigt att du inte fick den. Dock kan vi ju bestämma att den var a) inte lika fin i verkligheten b) inte skulle suttit perfekt på dig c) gick till någon annan för att din RIKTIGA klänning fortfarande finns där ute och bara väntar på att du ska hitta den.

    • Been there done that! Alla är vi väl lite stalkiga ibland? Men visst var den fin?! Ja, jag tycker vi bestämmer det, säkert alldeles förskräckligt ful i verkligheten. Nu mår jag lite bättre!

      • Ja vill man kan man ju döpa om det till människointresse, eller något sådant. Jag tycker även att det är roligt med brudklänningar och fantiserar ibland om vad jag skulle valt för klänning om jag gjort om alltihopa. Har ett intresse för avskalat med spets, lite som Kate Moss-klänningen, även om min figur nog gör sig bättre i det jag valde när det begav sig.

      • Ja, Kate Moss-klänningen! Vilken dröm! Min figur är nog heller inte som gjord för en sådan, tyvärr, eller bra kanske 🙂 Klänningar ÄR kul! Kollade igenom Diors vårkollektion, finns alldeles fantastiska klänningar, tänk att få bära en av dem…

Kommentera

