Äntligen!

Igår hittade jag min brudklänning! Handpenning är lagd, klänningen ska sys upp efter mina mått och landar i butiken i mitten/slutet av april! Sista sekunden verkligen, håller alla tummar för att den kommer i tid…

Blev inte riktigt någon bra bild på den att lägga upp här i bloggen, men den är i chiffong och axelbandslös, draperat liv med spets och lite pärlor på och ett tungt vackert fall. Den är skuren i midjan, och jag valde mellan denna och en med empireskärning, men resonerade så att empire kan man ha liksom jämt, den passar överallt. Men en som är skuren i midjan och som gör att kjolen får den där vidden, det har man inte så ofta. Eller åtminstone inte jag. Jag vågade inte en tylldröm, men väl en chiffongdröm, lite lagom prinsessig!

Nu börjar skojakten, och det känns helt plötsligt alldeles galet svårt!

2 reaktioner på ”Äntligen!

Kommentera

