Alla hjärtans dag

Idag är det Alla hjärtans dag, en dag som är ganska provocerande, verkar det som åtminstone. Jag har aldrig riktigt förstått det där, Lady Dahmer skriver ett bra inlägg om denna dag, läs här!

Idag firar jag och J sex år tillsammans. Det är sex år sedan jag gav honom en blomma avbruten på två ställen (jag hade den på pakethållaren på cykeln, och så trillade den av på ett övergångsställe och jag råkade köra över den två gånger när jag skulle plocka upp den…), och ett kort där jag frågade om han ville bli ihop med mig. Efter tre veckors kamp mot kärleken, gav jag efter och insåg att han kanske var värd att satsa på. Kanske det bästa jag gjort någonsin!

Glad Alla Hjärtans på er, kära bloggläsare!

Kommentera

