Hemma igen

Vi är hemma i Bromma igen, borta bra men hemma bäst, ni vet. Känns skönt. Ikväll har vi ätit rättikagratäng med kycklingfilé och beasås, det var supergott! Rättikagratäng som ett lchfigt alternativ till potatisgratäng. J är så nöjd, och jag och E också, för det gick verkligen hem! Riktig husmorskväll har J haft, fixat hemgjorda köttbullar, rostat müsli, fixat till en hel lax och så lagat middagen förstås. Älskar att ha en sambo som älskar att laga mat…

Nu ska jag äta lösgodis (nej jag vet att det inte är så lchf, men imorgon skärper jag mig igen, vardagslchf kör vi på här) och kolla Wallander.

Kommentera

