Bättre och bättre

Natten till idag var fruktansvärd, och det berodde inte främst på att lillan var dålig, utan för att jag också blev det mitt i natten. Skitont i magen etc etc, och J fick ta Äpplet större delen av natten medan jag mådde illa. Om magsmärtan berodde på det vet jag inte, men idag kom en ej så efterlängtad vän tillbaka som jag inte sett till på snart två år pga graviditet och sedan amning. Tack tack du hade gärna fått hålla dig borta ett tag till 😛 Nu mår i vilket fall som helst både jag och Äpplet bättre. Febern var nere på 38 imorse när hon vaknade, och har inte gått upp igen under dagen! Lättnad! Nu sover hon i spjälsängen för första gången på två dygn ungefär, och det är skönt att få en liten stund för sig själv faktiskt. Nu hoppas vi att febern håller sig nere och hon är på bättringsvägen. Och att natten som kommer blir mer normal, för jag tror varken jag eller J fixar en såndär natt för tredje natten i rad.

Kommentera

