Äsch

Mensvärken för mig tillbaks till starten av förlossningen, på ett dåligt sätt, usch usch! Värk i ryggen och allmän krypa-ur-sin-egen-kropp-känsla. Idag vill jag bara ligga här under mysfilten i soffan och kolla Ally McBeal-boxen och äta choklad. Men Äpplet är förstås inte alls inne på samma spår utan vill upptäcka lägenhetens alla spännande och helst farliga saker, så soffan får vänta till ikväll när J kommer hem och kan avlasta lite.

Förutom mensvärken har även jag gått och blivit sjuk. Halsont och huvudvärk och sjukdomskänsla. Jag och kompis E hade planer på utflykt till Vinterviken, men de får vänta, tror inte att jag hade uppskattat Vinterviken just idag.

Kommentera

