Photo a day challenge

 

Funderar på om jag ska hoppa på den här utmaningen, som Fifi kört i en månad nu. Jag testar…

 

4 reaktioner på ”Photo a day challenge

  1. Rolig utmaning! Kanske skulle va nåt att hoppa på..?

    Önskar jag kunde komma upp i helgen så vi kunde snora ihop, men vi får väl kurera oss så gott det går på varsitt håll. Kul att ni köpt hantlar!! Hoppas dom kommer tillanvändning snart 🙂

    Puss!

    • Ja, gör det!

      Det hade varit jätteroligt om du kom, men samtidigt är det ju alltid skönt att vara hemma när man mår dåligt. Så snart jag mår bättre ska jag dra igång med hantlar och burpees så det står härliga till! Puss!

  2. Ja, vad kul!
    Jag tyckte det verkade lite svårt i början, men om en bara vågar tolka temana hyfsat fritt så är det rätt enkelt!

Kommentera

