Galenskap!?

Är det galenskap att känna sig lite sugen på att någongång åka Vasaloppet? Det känns som något jag vill göra bara för att det är vad det är liksom. Men om jag är fast i tevesoffan med godisskålen i knät, var börjar jag? För att komma i form alltså? När jag pratar om Vasaloppet kanske jag menar Tjejvasan, eller något. Eller kanske börja med Tjejvasan och se om jag överlever, och om jag gör det, då kanske överväga Vasaloppet. Kanske om tio år…

 

4 reaktioner på ”Galenskap!?

  1. Trodde vi hade bestämt att vi skulle göra Tjejklassikern ihop! Jag är jättesugen 🙂 Du har ju börjat lite nu, bara att köra på!

    • Hahahaha det var på skämt förstod du inte det……… 😛 Jo, men det har vi ju, men jag vet inte riktigt vilket år. Det är svårt att hinna träna med E, och det kanske inte blir lättare när skolan börjar. Klart vi ska göra det, men kanske inte riktigt än!

  2. Lite galet men jag känner igen känslan. Det ser så friskt, hälsosamt och mysigt ut där i Vasaloppspåret. Klart du ska satsa! Du får ta Äpplet i en sån där sele på man har på ryggen och spänna på skidorna 🙂

Kommentera

