Det gick så bra!

Det gick jättebra på anställningsintervjun, och jag hade garanterat kunnat få jobba hela långa sommaren om jag ville, men det vill jag ju inte. Fem veckor får det bli eller inte alls, och så introduktion och kvällar/helger på det. Det kommer vara så hemskt nyttigt och bra för mig om det här kommer gå vägen. Jag kommer få lära mig massor eftersom man som undersköterska på den här avdelningen gör väldigt mycket sjuksköterskeuppgifter. Praktiska moment vill man gärna träna på så mycket som möjligt, jag vill känna mig säker på att sticka folk, och tydligen får man mycket träning där. Toppenbra. Referens ville hon ha, så jag måste försöka jaga rätt på en gammal kollega…

Känns skönt att ha den här intervjun bakom mig, och att det gick sådär bra ändå! En liten självförtroendeboost för den här mamman som ibland bara tror att hon kan amma och byta blöjor 😛

5 reaktioner på ”Det gick så bra!

Kommentera

