Hårfixet

Jag letar febrilt efter någon som kan fixa hår och smink på mig och bästa vän E på bröllopsdagen, men hittar ingen alls! Vi ska ju gifta oss i Västerås, och där har jag ju noll koll på folk som kan smink och hår… Ringde en salong som vår fotograf tipsade om, men de skulle på någon himlans kurs just den helgen, så nu är jag åter tillbaks på ruta ett. Jag vill inte alls betala 3000 för en håruppsättning, som vissa salong har, när jag bara ska ha något superenkelt. Och anledningen till att jag inte vill göra det själv är för att jag vill ha något som håller hela kvällen, både när det gäller håret och sminket. För jag vill inte ha något spektakulärt, jag vill se ut som jag, men lite tjusigare såklart, en glammigare version av mig själv.

Nu är det snart bara två månader kvar, det går så otroligt fort!

4 reaktioner på ”Hårfixet

  1. Jag kan varmt rekommendera Sofie på Bonnie & Clyde i Västerås. Hon gjorde min uppsättning när vi gifte oss i somras (bilder finns på min blogg under etiketten bröllop) och jag blev supernöjd! Ska du inte ha något särskilt avancerat är det ju bara att boka tid för vanlig uppsättning istället för bruduppsättning, då ingår visserligen inte bubbel, frukt osv men det blir ju betydligt billigare.

    • Jag har faktiskt kollat lite bland era bröllopsbilder redan, så fina allihop, och håret absolut! Tack för tipset, det ska jag absolut kolla upp!

Kommentera

