Rond två

Igår eftermiddag fick Äpplet feber igen. Alvedon på den och då gick den ner, och kom återigen upp i 39 inatt… Suck suck suck! Och själv har jag ont i halsen igen, så dagens inplanerade ettårskalas för alla vänner fick vi ställa in och skjuta på. Trist, eftersom det innebär att alla inte kan komma på samma gång. Det krävs ju viss framförhållning för att lyckas få ihop alla på samma tid, nu hade vi ändå lyckats ganska bra med endast ett bortfall 😛 Ska det fortsätta vara så här att ha barn? Äpplet har ju inte ens börjat på förskolan än…

Äpplet och J sover förmiddagslur just nu, och jag sitter och spånar lite på programmen till bröllopet. Har surfat runt och inspirerats lite, finns så galet många vackra bröllopsbilder på nätet. Det finns folk som lägger ner så enormt mycket tid på sina bröllop, så mycket pyssel och så mycket tanke bakom allting. Jag kommer vara glad om jag ens kommer att lyckas hinna köpa servetter som matchar vårt färgtema (och jag är glad att vi ens kom på att vi borde ha ett färgtema…). Färgtemat är vitt, silver och lavendellila, men jag funderar på om jag ska lägga till mintgrön också, bara för att jag tycker det är så fint. Tror inte gästerna kommer bry sig i vilket fall haha… så mintgrön it is.

Kommentera

