Oväntad egentid

Jag har precis kommit hem från optikern där jag beställde ett par Versacebågar. Par nummer två alltså, som nästan alla jag frågat gillat bäst, inklusive mig själv så klart. Nu ska här bäras glasögon nästan jämt, banne mig. Jag tänker då inte bli allergisk mot linser för all framtid.

Äpplet somnade i vagnen och jag har inte hjärta att väcka henne. Därför sitter jag här utanför lägenheten på en bänk och njuter av fågelkvitter och laddar inför kvällens yogapass. Borde egentligen gå in och få i mig någon mat innan, men hon vaknar säkert snart…

2 reaktioner på ”Oväntad egentid

  1. Vad skönt det låter!
    Elly har fortsatt att sova efter promenaden de senaste dagarna, så jag har suttit i solen på mina föräldrars altan, så skönt!

Kommentera

