16 Sunglasses

image

Extremt spontan solglasögonbild. Äppelsolisar till Äpplet, såklart!

15 reaktioner på ”16 Sunglasses

  1. Ja vilka fina solbrillor! Nu har jag tänkt kommentera olika inlägg i flera dagar men har läst i mobilen/inte tagit mig tid. Dels gillade jag inlägget 13 månader, det kändes hemtamt fastän vi inte är riktigt där än. Men det där med att vara nära alltså, det är ju Emils grej också och det är ju frustrerande ibland men mest bara mysigt. Sen är jag också inne på det där med träning men än så länge är det bara i ett vagt tankestadium. Hur länge/ofta gör du plankan?

    • Tack 🙂

      Är också så när jag läser i mobilen, vill kommentera men är så krångligt. Åh, ni är snart där! Förr tyckte jag att det var jobbigare med hennes närhetsbehov, nu gillar jag det mest jämt! Alltså, träningen har jag försökt få till i ett år nu ungefär… Nu känner jag bara att jag vill inte känna mig såhär obekväm med min egen kropp, plus att det snart är sommar OCH att vi ska gifta oss. Allt det där har blivit en morot för mig, därför tror jag det går bättre med att ta tag i det. Jag försöker göra plankan varje dag 3×30 sekunder, till att börja med, eftersom jag är ganska svag. Försöker stå så länge jag orkar, men minst 20 sekunder/gång. Orkar jag inte går jag ner på knä och står ut resten av tiden på det sättet, det är bättre än inget alls!

Kommentera

