Yogayoga

Måndag = yoga. Idag gick det sådär, jag kände verkligen av mitt låga blodtryck, och blev snurrig som attan efter varje position. I synnerhet hunden, herregud.

Annars så träffade jag och Äpplet E och hennes H idag, vi pratade om framtiden och om hur saker och ting inte riktigt blir som man tänkt sig från början. Kanske ska de flytta från Stockholm, det kommer bli otroligt trist och tomt om de gör det.

Jag är visst sådär inspirerad idag, jag ska släcka lampan och kolla Hustoppen istället. Ses!

En reaktion på ”Yogayoga

Kommentera

