Bullbakstorsdag

Idag har jag med hjälp av gudmor R bakat bullar. Det blev efter lite degkaos och allmän förvirring, hur bra som allra helst, och jag går som katten kring het gröt och är sugen på att norpa en från köksbänken… Hurra för att vi får smaska i oss allihop på söndag! Yeay!

image

Blir fortfarande så chockad över att jag faktiskt tycker det är rätt kul att baka.

4 reaktioner på ”Bullbakstorsdag

  1. Mm, vad gott med bullar!
    Jag gillar egentligen att baka, men det blir så sällan av nu för tiden, dels pga lathet, dels pga att jag har svårt för att inte äta upp allt…

    • Det är mitt stora problem också, skulle kunna äta upp allt jag inte frös in inför ettårskalaset på söndag 😛 Men det känns fint att ha tre påsar bullar i frysen som jag har bakat alldeles själv.

Kommentera

