Den är här!

Bröllopsklänningen har anlänt! Idag har jag varit och provat den, och den är förstås alldeles jättefin! Den satt jättebra, förutom att hon ska ta av den på längden så snart jag bestämt skor (kanske blir det ett par från Mohedatoffeln, om jag kan hitta någon i en riktig butik, jag är riktigt tänd på den tanken). Hon ska även ta in den i midjan! Jag har alltså blivit smalare om midjan sedan hon tog måtten i februari, yeay! Lchf och plankan verkar fungera bra, bättre pepp än så här kan jag ju knappast få! Jag var rädd att hon skulle behöva ta in över brösten pga amningen, men där var det tydligen samma som i februari, yeay igen!

Jag känner mig inte helt överlycklig över klänningen, men det är typiskt mig. Tanken på en vacker och frasig vintageklänning klamrar sig fast, men kanske i ett annat liv, där jag inte är bebismamma med begränsade möjligheter att leta efter den där perfekta vintagestassen. Ja, en måttbeställd chiffongdröm är ju definitivt det näst bästa förstås!

8 reaktioner på ”Den är här!

  1. Tycker absolut att du kan ha de där skorna! Kul att köpa något som man faktiskt kan använda efteråt också. Jag sörjer lite att den modellen inte riktigt passar mig, tycker att de är jättefina.

  2. Åh, vad kul! Och vem vet, när du väl får på dig klänningen tillsammans med skor och annat kanske du blir överlycklig?!

Kommentera

