Allergin…

Nu har jag googlat lite, hittade bl.a. det här från Apoteket, och jag tycker det verkar som att det kanske rör sig om ett ”icke-allergiskt nässelutslag”. Min fina vän M som jag träffade igår, smsade mig om att det är ovanligt att såhär små barn  visar tecken på pollenallergi. Hennes mamma är bvc-sköterska, och har nog en poäng, och jag vet att jag läst det där någongång, nånstans, men glömt. Jag förstår att läkaren slog på stora trumman, men om det nu inte är pollenallergi kunde hon väl åtminstone sagt att det inte behövde vara så illa som det, men att vi ändå borde kolla upp det, typ, något sånt. Jag är tillräckligt dödsorolig för Äpplet som det är.

Jösses, vad viktigt hon är för mig, den där lilla sötsnuten. Jag tror aldrig jag kommer att förstå hur viktigt, kanske är det lika bra…

2 reaktioner på ”Allergin…

  1. Förlåt de oombedda råden/pekpinnarna förut. Jag håller tummarna för att hon slipper allergi och håller verkligen med om det sista. Hjälp vad rädd jag är att något ska hända…

Kommentera

