Trött

Inte så blogginspirerad just nu. Idag har jag och Äpplet haft en mysig dag i Uppsala med B och hennes mamma. Fika, lekparkshäng och bröllopsskoletande (antingen är skon för dyr, eller har för hög klack/snygg modell men fel färg/snygg i övrigt men en ful träklack/snygg men taxklack/snygg men kilklack och därmed för klumpig…). Jag är så himla trött, kommer snart totaldäcka i sängen, Äpplet har redan sovit i en timme, skönt.

Ja, det var väl det! 😛

2 reaktioner på ”Trött

    • Det är där jag köpt min bröllopsklänning faktiskt! Tyckte inte hon hade så många fina, men dina är jättesöta! Jag vill dock helst inte ha vita, mintgröna hade varit en dröm, men jag får nog ge upp där verkar det som! Tack för tipset i alla fall 😀

Kommentera

