Lördag, svensexa

Strax före nio imorse lämnade jag min blivande man hos sju män i badbyxor. De satt i solstolar utanför en liten röd stuga på hjul, som stod parkerad på City Gross parkering. Jag kan tänka mig att de drog en del blickar till sig, med tanke på att det var tre plusgrader och gråmulet utomhus, och just att de satt på en parkering. Jag trodde jag skulle dö av skratt när jag såg dem, och J blev nog minst sagt förvånad! Lyckad början på en svensexa måste jag säga, ska bli otroligt spännande att få höra vad de hittat på med honom! Jag vet ju bara vad jag packade ner i hans väska.

Annars ska nog jag och Äpplet ta det lugnt idag, hon har en mage som inte vill samarbeta, och jag vill helst inte dra ut henne på några större äventyr. Även om jag helst velat åka in till stan och fortsätta skospaningen. Köpte med mig två par hem igår, ett par låga, dyra och fina som jag med all sannolikhet aldrig  kommer använda igen. Ett par höga, snygga och billiga(re) som jag nog kan tänka mig att ha igen. De låga kan jag gå i hela kvällen, de höga kommer jag nog få ont av lagom till att dansen startar… Så, langa hit ett par låga, fina och billiga, tack!

Glad lördag på er!

2 reaktioner på ”Lördag, svensexa

  1. Oj, när jag läser det där är jag väldigt glad att ingen visste att vi skulle gifta oss så att ingen kunde komma på idén att fixa en läskig möhippa för mig!

    • Hihi, jag tycker det ska bli både läskigt och spännande på samma gång, den där möhippan! Men jag förstår vad du menar 😀

Kommentera

