Ja men ja!

Hår- och sminkproblemet är löst! Ni kan andas ut! Jag vet inte exakt vad hon är till mig, det rätta ordet ni vet, men det är i alla fall Js söta lillasyster som hjälpt mig att fixa det, och kära svärmor också! Tack, ni räddade min dag!

Det är dessutom en solig vårdag ute idag, och jag sitter och hejar på alla knoppar så att de ska slå ut extra snabbt och ge oss ett vackert vårbröllop. Kikade på smhis tiodagarsprognos och nästa tisdag står det minsann att det ska bli 20 grader. Jippi! Hur säkra nu tiodagarsprognoser är… Men idag väljer jag att tro att det är bombsäkra.

Kommentera

