Buketten, till slut!

image

Så här blev min brudbukett till slut. Efter ett jag konstaterat att alla vackra vitsippor förmodligen var sönderregnade efter alla skyfall som vädret bjöd Västerås på i förra veckan, bestämde jag mig för att beställa en bukett hos en blomsteraffär. Jag bad om en enkel och lite bohemisk bukett, som skulle se ut som att jag kunnat plocka den själv. Lila och vit med lite grönt i, och gärna syrén. Och så fick jag denna! Jag älskar den! Absolut perfekt, jag vill aldrig att den ska vissa. Nu står den på vardagsrumsbordet och sprider syréndoft omkring sig, det doftar underbart och somrigt!

2 reaktioner på ”Buketten, till slut!

  1. Så fin! Älsk på syrener!!! Har gått och tittat på våra syrénbuskar och tänkt på dig att attans de kommer inte hinna blomma, men så fick du syréner i slutändan ändå.

Kommentera

