Lilla Frankrike!

image

image

Min bästa B har sovit över hos oss inatt, och idag var vi på en liten utflykt till Kungsholmen och caféet Petite France, som jag velat gå till länge. Vilken lyckad utflykt! Världens smaskigaste hallon och citrontartelette, morotskaka och kaffe, plus att jag köpte med mig två pain au chocolate hem till mig och J som vi snart ska smaka på. Ja jädrar, vad gott det va.

Imorgon tar jag och E med oss barnen till Djurgården, där ska vi busa lite och fika på Rosendal. Fika kan nog vara en av de bästa aktiviteterna jag vet 😛

Kommentera

