Utflykt och sakna

Igår tog jag och E barnen till Rum för barn på Kulturhuset. Det var mycket populärt, och jag Äpplet var alldeles salig när hon fick springa runt och rycka ut en massa böcker från bokhyllorna och ge till mig. Mycket lyckad utflykt, kommer nog gå dit igen snart.

På måndag börjar E jobba igen, det kommer blir skittrist för min del, eftersom vi umgåtts mycket flitigt under det här året när vi båda varit hemma med barn. Nu har ju jag bara några få veckor kvar av min föräldraledighet, men ändå. Jag kommer sakna dig, mina fina E!

4 reaktioner på ”Utflykt och sakna

Kommentera

