Regn hos mig

I torsdags fyllde lilla herr H ett år! Och idag är det kalas för honom och J och Äpplet åkte iväg dit för en stund sedan, men jag vågade mig inte på att följa med med tanke på hostan. Det kommer vara bebisar där och vill verkligen inte smitta ner dem med elak hosta. Jag vet hur jag själv kände när jag var spädismamma för ett år sedan, ville inte ha någon sjuk person i närheten av min spädbjörn.

Annars då? Jo, i Bromma har det varit skitväder hela helgen, det var någon slags storm igår kväll och vi bara satt och väntade på att trädet mittemot huset skulle rasa in i balkongen. Idag har det regnat hela dagen, precis som det gjorde igår. Det känns inte som 3 juni, utan snarare som 3 november. Kallt, blåsigt, ruggigt och blä.

Kommentera

