Västkustskt

Vi är framme hos mina föräldrar. Flygningen gick bra, fast måste erkänna att hon blir allt svårare att underhålla i 50 min på en så ytterst begränsad yta som en flygstol. Vi hämtades av mamma och lillasyster C, sedan åt vi tacobuffé och köpte blöjor och åkte därefter hem. På kvällen åkte jag och Äpplet med mamma och storhandlade inför studentskivan som vi ska här på torsdag. Mycket mat blir det… Kommer bli så gott!

Äpplet snusar nu sött i min gamla spjälsäng, dags för mig att göra detsamma. Dock inte i spjälsängen. Godnatt från Dalsland!

2 reaktioner på ”Västkustskt

  1. Jag blir så imponerad av att du vågar flyga själv med ett barn, jag svettas av bara tanken att flyga med Malte själv:)

    • Nu har jag ju rutin på det, var skitnervös första gången! Men nu går det faktiskt bra när jag liksom vet vad jag ska ha med mig och hur jag ska göra med allt! Du vågar!

Kommentera

