Det väcker så många frågor

image

Graffiti (stavar man det ens så?). Hur väljer man vilken plats som ska få äran att bli kladdad på? Hur väljer man ut vad man ska skriva? Vilken tid på dygnet gör man det, på natten liksom i hemlighet? Och hur når man att göra det så högt upp? Står man på en stege?

Otroligt intressant.

5 reaktioner på ”Det väcker så många frågor

  1. Man gör det med fördel på natten, så mycket vet jag! Och ja, man vill nog att så många som möjligt ska se ens alster, mest avancerad bild på svårast plats vinner. Själv var jag i smyg väldigt stolt när en av småstadens lokala förmågor taggade mig en hälsning mitt på skolväggen. Väldigt spännande händelse i pluggisflickans präktiga lilla liv.

    • Haha, ja det kan jag också tänka mig! Jag förstår bara inte hur man orkar lägga energi på att förstöra saker, känner mig plötsligt som en mycket gammal tant…

      Men vad kul! Det förstår jag verkligen att det var 😀

      • Haha ja. Han var min enda bad boy, annars har jag bara lierat mig med snälla och laglydiga pojkar.

Kommentera

