Det händer inte mycket

Det händer inte så mycket här, därav bloggtorkan. Vi äter och umgås, tittar på regnet och leker med Äpplet. Imorgon åker jag och Äpplet hem till Stockholm igen, men åker tillbaks till västkusten redan dagarna efter midsommar. I Stockholm väntar några intensiva dagar av umgänge, det är mina sista föräldradagar innan J går på sina och jag blir ”arbetslös”. Jag vill helst försöka hinna träffa alla jag känner innan midsommar, hur nu det ska gå till… För efter midsommar åker vi iväg och kommer inte hem förrän 18 augusti, ungefär, och då drar förskola, jobb och min egen skola igång igen. Känns verkligen som att det är sista chansen nu att träffa folk.

Nej, lite yoga nu kanske. när barnet somnat.

Kommentera

