Jäkla förkylning

Sedan några timmar tillbaks har jag haft lock för mina öron. Det tjuter och det känns som att jag är utanför min egen hjärna. Hör allting alldeles dovt och konstigt, mycket obehagligt. Försöker på alla sätt och vis att bli av med det, hålla för näsan och liksom ”blåsa ut locket”, spruta upp nezeril i näsan, gäspa, slå på öronen, men inget vill fungera. Så här sitter jag och plågas av det här ständiga tjutandet, känner hur jag inte orkar prata för det låter så konstigt och högt i öronen. Någon som har tips om hur man blir av med detta? Jag blir gaaaaaaalen…

Kommentera

