Vad gör vi nu?!

För två timmar sedan vaknade Äpplet och babblade i sängen. Gick upp för att söva om, men möttes av en obehaglig stank av kräks… Lillan! Först tänkte vi att hon måste hostat så hon kräkts, men sedan den första gången har hon kräkts fyra gånger plus börjat från andra änden… Jag känner mig alldeles handikappad, vet inte vad jag ska göra och börjar gråta när hon kräks. Mitt barn!! Nu sover hon äntligen igen och jag sitter blickstilla i sängen för att inte väcka. Hoppas hoppas det bara var detta, en kan ju drömma, åtminstone…

Kommentera

