Sleepover och tenta

Inatt sov jag hos bästa B i Uppsala, supermysigt och otroligt skönt att inte behöva gå upp 05.25 för att åka till skolan. Idag satt jag och åt frukost 07.30 när jag började 08.15, lyx!

Nu sitter jag och väntar på omtentan i läkemedelsräkning. Förra veckan missade jag med två poäng, det är ju alla rätt som gäller såklart, när det gäller såna här viktiga saker. Jag känner att min hjärna inte är riktigt med, men jag måste ju verkligen klara denna. Hoppas att jag lyckas att inte göra några slarvfel denna gång, som de två sista poängen var förra gången. Det är så retligt, när jag faktiskt ändå förstår allt, men typ råkar läsa fel eller vända på två siffror. 9 minuter kvar nu.

 

Kommentera

