Födelsedagspresent

Idag överraskade J mig med en hotellnatt i födelsedagspresent! Så här ligger jag i en mjuk hotellsäng och ska snart ta ett bad i vårt badkar, för att sedan krypa ner mellan mjuka vita lakan och sova tills jag vaknar av mig själv. Lyx!

image

Vi behöver detta, han och jag på tu man hand, men jag saknar Äpplet så det gör ont. Till veckan blir det Uppsala i tre nätter, det längsta jag varit ifrån Äpplet någonsin, och jag saknar henne redan. Men nu ska jag försöka vara mindful, njuta av att vara här och nu med världens bästa man!

4 reaktioner på ”Födelsedagspresent

Kommentera

