Längt

Om några timmar får jag äntligen ta helg. Kanske kommer helgen innebära lite plugg också, förmodligen, men då är det ändå helg och plugg, det är bättre än gråvardag och plugg.

Jag har ätit lchf i en vecka nu, med några få undantag. Har inte mått illa denna gången som jag brukar göra, kanske för att jag inte varit helt strikt och inte ställt om kroppen till fettförbränning. Men mission accomplished; jag har inte haft ont i magen på hela veckan. Förutom i onsdags men det var enbart för att jag var stressad hela dagen. I helgen skippar jag lchf dock, för det kommer inte att gå helt enkelt. I helgen kommer jag att träffa fyra av mina finaste vänner, och alla fyra är lika mycket godisgrisar som jag är! Så det är uteslutet att ens försöka, när det kommer att ges tillfälle att äta så mycket smaskigheter… Hej dålig disciplin! Men det blir ett bra experiment också, för att se hur min lilla kolhydratsavgiftning fungerat och  om jag kan äta som jag vill igen.

Kommentera

